2014. július 26., szombat

9. Fejezet: Ismerkedés

- És Daen, mivel foglalkozol? - teszi fel Harry azt a kérdést, ami hallatán gombóc lesz a torkomba és a kezem megremeg.
- Nincs munkám - köszörülöm meg a torkom.
- Előtte se volt?
- Nem - hazudok, mire Liam és Zayn kicsit megkönnyebülnek. Hát még én.
- És mivel szeretnél? - érdeklődik tovább El, miközben szájába tesz egy darab húst.
- Hát, igazából ezen még nem igazán gondolkoztam, de szívesen lennék felszolgáló. Szeretek emberek között lenni - mosolyodok el.
- Nem tudom. Én nem bírnám - rázza a fejét Niall. Elszörnyedt arcát látva mindenki kuncog egyet, majd a többiek folytatják az evést, én pedig megtörlöm a kezem a szalvétába jelezve, hogy nem birok többet enni. Zayn csak mosolyogva nyugtázza, hogy egész sokat ettem, a többiek csak megnézik a tányéromat, majd tovább esznek. Zavar a csend, de nem tudom mivel törhetném meg. Sokáig gondolkozom, de semmi nem jut eszembe, így hagyom. Pár perc múlva megszólal a telefonom, mire összerezzenek, majd lenémítom.
- Bocsánat, de ezt fel kell vennem - állok fel, és a nappaliba sietek.
- Szia Mark - veszem fel a telefont.
- Szia Daen. Meg van a munkád - újságolja.
- Máris? Alig két órája, hogy elköszöntünk - nevetek.
- Starbuck's-ban fogsz dolgozni - feleli figyelmen kívül hagyva elöbbi kijelentésem - A város közepén, ahova a legtöbb sztár jár.
- Jujj, de jó - tettetem a lelkesedést, mert ez nem igazán hat meg.
- Azt hittem örülni fogsz.
- Örülök, meg minden. Mikor kezdek?
- Egy hét múlva.
- Hétfőn?
- Igen.
- Oké, ott leszek. És köszönöm - mosolyodok el halványan.
- Ez csak természtes. Örülök, hogy kilábaltál ebből.
- Én is. Szia - bontom a vonalat, majd megfordulok, és visszamegyek a konyhába.
- A pasid volt? - érdeklődik Dani.
- Mi? Nincs barátom - nevetek.
- Azt hittem, hogy...
- Semmi baj. Az volt, aki talált nekem munkát.
- Milyen munkát? - kapja fel a fejét Liam, amin nem is csodálkozok.
- A belvárosi Starbuck's-ban. Azt még tudom, hogy pultos vagy felszolgáló leszek e, de jövő hétfőn kezdek - kortyolok bele az elém rakott limonádéba.
- Az tök jó - lelkesedik Zayn.
- Az ám - bólogatok. Az ebéd hátralévő része csendben telik. Én gondolataimba vagyok mélyedbe, a többiek pedig táplálkoznak. Ebéd után segítek a lányoknak elpakolni, amíg a fiúk bevetődnek a TV elé. Leszedem az asztalt, majd Danie-vel a mosogató mellé pakolunk, hogy Eleanor el tudjon mosogatni.
- És hogyan ismerted meg a fiúkat? - kérdezi hirtelen Danielle.
- Véletlen neki mentünk, amikor a rajongók elől rohantunk - jelenik meg hirtelen Liam az ajtóban, majd  besétál és egy hosszú csókot nyom barátnője ajkaira. Majd magahoz húzza a lányt, úgy hogy arcával felém néz, mire csak egy hálás pillantást vetek rá. Tudom, hogy nem miattam csinálta, hisz neki is nehéz lenne bevallani Dani-nek, hogy bedrogozva megcsalta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése